نوشته شده در

کارگاه تولیدجعبه های صادراتی (ترانسفر) کد T16

کارگاه تولیدجعبه های صادراتی (ترانسفر) کد T16

کد محصول:T16

نوع کالا: جعبه پلاستیکی کاملا بسته

ابعاد خارجی:30*30*41

 ابعاد داخلی : 29.5*26.2*35.5

وزن: 1080

مقدار تحمل بار:

نوع مواد:پلی اتیلن سنگین

موارد استفاده: اصولا مخصوص ماهی و مرغ می باشد،اما در مواردی هم بابت میوه و حمل قطعات و ملزومات بعضی کارگاه ها خریداری شده است.

ویژگی های محصول: ویژگی منحصر به فرداین جعبه پلاستیکی این است که وقتی این جعبه ها خالی هستند می توانید180درجه آن را بچرخانید تا شیار های خرگوشی کناری روی هم قراربگیرند و جعبه ها به طرز جالبی داخل هم می روند و زمانی که بخواهید داخل آن را محصول بگذارید این جعبه را چرخانده و داخل آن را پر میکنید جعبه ها به دلیل طراحی جالب آن روی همدیگر سوار میشوند و هیچ آسیبی به محصول داخل جعبه پایینی نمیرسانند

نام های دیگر محصول:جعبه کاملا بسته چپ و راستی، جعبه کاملا بسته خرگوشی، جعبه کاملا بسته صادراتی

رنگ های متعارف:

تعداد جایگیری در کانتینر:

 

این جعبه پلاستیکی کاملا بسته به اسم های جعبه چپ و راستی یاخرگوشی معروف می باشد.طراحی منحصر به فرد این جعبه  باعث شده که آن را جزوه جعبه های پر کاربرد در تمامی صنوف به جعبه مخصوص ماهی قرار دهد.

ابعاد خارجی این محصول: 30*30*41و ابعاد داخلی این محصول صرف نظر از کشوهای کنار جعبه29.5*26.2*35.5   و وزن این محصول 1080g میباشد.

همانطور که میدانید تنها مشکل جعبه ی پلاستیکی و سبد های پلاستیکی جاگیربودن و فضای زیادی است که این جعبه ها اشغال میکنند و اما ویژگی منحصر به فرداین جعبه پلاستیکی این است که وقتی این جعبه ها خالی هستند می توانید180  درجه آن را بچرخانید تا شیار های خرگوشی کناری روی هم قراربگیرند و جعبه ها به طرز جالبی داخل هم می روند و زمانی که بخواهید داخل آن را محصول بگذارید

این جعبه را چرخانده و داخل آن را پر میکنید جعبه ها به دلیل طراحی جالب آن روی همدیگر سوار میشوند و هیچ آسیبی به محصول داخل جعبه پایینی نمیرسانند و برای صادرات به کشور های همسایه بسیار پر کاربرد است.

یک کیلیپ از چپ و راست بودن این محصول در زیر این صفحه ی سایت سبدسازان وجود دارد که توصیه میشود برای آشنایی بیشتر با این جعبه پلاستیکی مشاهده بفرمایید.

بعضی افراد به این نوع جعبه پلاستیکی جعبه همه کاره و جعبه لگن مانند نیز میگویند(به دلیل کاملا بسته بودن محصول)این جعبه های پلاستیکی که هم دور باز(مشبک) و هم دور بسته (غیر مشبک) می باشد در انواع و سایزهای مختلف می باشد که می توانید در سایت سبدپلاست در قسمت محصولات جعبه های ترانسفور یا صادراتی ملاحظه بفرمایید.این جعبه های پلاستیکی اصولا برای صادرات به کشور های آسیایی و اروپایی پرکاربرد می باشد زیرا برای تاجری که میخواهد هزینه گرافی جهت حمل و نقل این جعبه متحمل نخواهد شد.

زیرا این جعبه های ترانسفور همانطور که از نامش پیداست جعبه ها و سبد های پلاستیکی مخصوص صادرات میباشد

چرا که به دلیل سبک خاص قالب سازی این سبد پلاستیکی فضای بسیار کمی را اشغال میکنند و هزینه ی کرایه ای که برای هر یک از جعبه ها پرداخت میکند تقریبا1/5  حمل سبدی با همین ابعاد می باشد.

این محصول با دو نوع مواد درجه 1 (100% نو) و درجه 2 ( مواد کامپاند) تولید میشود فیلم و عکس این سبد در پایین صفحه سایت  موجود می باشد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *