نوشته شده در

کارخانه سبد و جعبه های دام و طیور و آبزیان کدM9

کارخانه سبد و جعبه های دام و طیور و آبزیان کدM9

کد محصول:m9

نوع کالا: جعبه دامو طیور و آبزیان

ابعاد خارجی: 31*40.5*61

 ابعاد داخلی : 30*36.2*57.5

وزن: 2800g

مقدار تحمل بار:

نوع مواد:پلی اتیلن سنگین

موارد استفاده: جابجایی مرغ وماهی و قطعات فلزی و آهنی و توزیع ظروف یکبار مصرف غذا

ویژگی های محصول: این جعبه پلاستیکی کف فرم دار و غیر مسطح با دیواره و کف کاملا بسته و غیر مشبک می باشد.یکی از ویژگی های مفید استفاده از این جعبه برای توزیع غذا این است که غذا طی مدت زمان توزیع سرد نمیشود

نام های دیگر محصول:جعبه مرغی، جعبه 30 کیلویی، جعبه حمل قطعات فلزی، جعبه توزیع ظروف یکبار مصرف

رنگ های متعارف:

تعداد جایگیری در کانتینر:

 

این جعبه خارجی با ابعاد خارجی:  31*40.5*61و ابعاد داخلی :30*36.2*57.5سانتی متر می باشد. با کف فرم دار و غیر مسطح با دیواره و کف کاملا بسته و غیر مشبک با نام جعبه 30 کیلویی دور بسته معروف می باشد.

در موارد  گوناگون ازجمله مرغ و ماهی (این جعبه مواد درجه 1 و2تولید میشود که 90% از فروش این محصول سبدپلاست برای صید ماهی و صادرات ماهی می باشد (سبد مخصوص ماهی)) همچنین جهت جابجایی قطعات فلزی و آهنی از این جعبه مخصوص استفاده میگردد.

این جعبه پلاستیکی برای جابجایی و توزیع ظروف یکبار مصرف غذا نیز استفاده میشود ( جعبه مخصوص حمل غذا) دلیل انتخاب این جعبه ی دور بسته پلاستیکی هم این است که غذا طی مدت زمان توزیع سرد نمیشود.

این جعبه پلاستیکی در 2 نوع ( فرم ظاهری و قالب جعبه پلاستیکی) متفاوت میباشد و هم به صورت سبد پلاستیکی (مشبک) و هم به صورت جعبه پلاستیکی(غیر مشبک) موجود می باشد،چند نوع تصویر ازاین محصول درزیر این صفحه سبدپلاست موجود می باشد.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *