نوشته شده در

تولیدی جعبه های صادراتی (ترانسفر) کد T1

تولیدی جعبه های صادراتی (ترانسفر) کد T1

کد محصول:T1

نوع کالا: سبد پلاستیکی دور باز صادراتی

ابعاد خارجی:26*35*53

 ابعاد داخلی : 26.1*32.1*46.3

وزن: 1450g

مقدار تحمل بار:

نوع مواد:پلی اتیلن سنگین

موارد استفاده: اصولا مخصوص ماهی و مرغ می باشد،اما در مواردی هم بابت میوه و حمل قطعات و ملزومات بعضی کارگاه ها خریداری شده است.

ویژگی های محصول: این سبد پلاستیکی را برای صادرات به کشور های همسایه بسیار پر کاربرد می باشد.صادر کننده این جعبه پلاستیکی هزینه گرافی جهت حمل و نقل این جعبه متحمل نخواهد شد.

نام های دیگر محصول:سبد دور باز چپ و راستی، سبد دور باز خرگوشی، سبد دور باز صادراتی

رنگ های متعارف:

تعداد جایگیری در کانتینر:

این سبد پلاستیکی به نام چپ وراستی و یا سبد خرگوشی یا سبد های صادراتی معروف می باشد. این سبد پلاستیکی با ابعاد خارجی  26*35*53و ابعاد داخلی 26.1*32.1*46.3 اصولا مخصوص ماهی و مرغ می باشد،اما در مواردی هم بابت میوه و حمل قطعات و ملزومات بعضی کارگاه ها خریداری شده است.این سبد مشبک با انواع مختلف ( دو ظاهر متفاوت) با دو وزن جداگانه می باشد.

یکی سنگین تر 1800 g  و یکی سبک تر 1450 g تصاویر هردو نوع از این سبد های پلاستیکی درزیر همین صفحه سبدپلاست موجود می باشد.این سبد پلاستیکی را برای صادرات به کشور های همسایه بسیار پر کاربرد می باشد.صادر کننده این جعبه پلاستیکی هزینه گرافی جهت حمل و نقل این جعبه متحمل نخواهد شد.

زیرا این جعبه های ترانسفور همانطور که از نامش پیداست جعبه ها و سبد های پلاستیکی مخصوص صادرات میباشد چرا که به دلیل سبک خاص قالب سازی این سبد پلاستیکی فضای بسیار کمی را اشغال میکنند و هزینه ی کرایه ای که برای هر یک از جعبه ها پرداخت میکند تقریبا1/5  حمل سبدی با همین ابعاد می باشد. این محصول با دو نوع مواد درجه 1 (100% نو) و درجه 2 ( مواد کامپاند) تولید میشود فیلم و عکس این سبد در پایین صفحه سایت موجود می باشد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *